22 februari 2012

Blixthalka

 

Till Eskilstuna skulle jag i dag. I blixthalkan visade det sig. –0.5 och regn är ingen bra kombination. 40 bilolyckor var det bara i Sörmland på morgonen. Jag var dock inte inblandad i någon av dom. Puh.

På hemvägen var det +4 och slask, och jag har hittat fartkontrollen på nya bilen. 

Vi har lyxen att ha massage på mitt jobb. På betalt arbetstid och till ett subventionerat pris få vi alltså massage. I dag var det onsdag och det blev en tid över till mig. Ljuvligt!

2 kommentarer:

Gun sa...

Vår massör skulle kommit idag om hennes galla inte haft krus i sig.... Vi har samma förmån med massör fast Solrosen står för kalaset :-) hon ska komma en gång i månaden. I love thaimassage
Må så gott
Kram

mammaxtre sa...

Massage billigt och på betald arbetstid, oj så bra. Det är verkligen lyx.

Kram