09 februari 2012

Bilen

Idag kom den! Säljaren var mycket snäll och pedagogisk när han visade mig alla 457 knappar och pryttlar i den, gissningsvis har jag redan glömt hälften. Den går så mjukt och ljudlöst och luktar nytt och gott.

För att ni inte ska tro att jag är en ytlig och hemsk människa kan jag berätta att jag idag gett blod för 47:e gången i mitt liv. Många liter blir det (47*450ml) Läste på deras hemsida att just min blodgrupp var det störst behov av (A-neg) Trevligt är att man nu mer får ett sms när ens blod används, gör att man känner sig lite viktig!

I morgon gott folk, då är det FREDAG!




3 kommentarer:

Gun sa...

Jättefin bil och jätte mycket blid :-) Kul att de sms:ar när de använder just ditt blid. Det blir ju mer bekräftat på nått sätt då.
Kram kram

Gun sa...

Fast det ska stå blod....

LindaF sa...

Jag o lillkillen har också A-, får jag ge nu? Jag är kääär i din bil.. Så fin! Trevlig helg, kram L