15 februari 2012

Det här är också kärlek...



Magnus har en i mitt tycke sett en rätt arg Viking tatuetad på sin vänstra arm (gjort i Filippinerna). Den har jag somnat och vaknat bredvid länge. När vi så bytte sovrum och också sida på sängen (jag sover alltid längst från dörren) så lät han tatuera denna. Jag älskar den (fast det inte är en hundvalp, som jag trodde han köpt när han sa att han "gjort" en överraskning)

Den andra bilden är en Bose högtalare som anlände med posten i dag. En gåva från Audi.

Tack säger jag till den!
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 kommentarer:

HemmahosSussie sa...

Så fint :-)

mammaxtre sa...

Det är KÄRLEK med stora bokstäver. Han är fin din Magnus. Krama honom från mig.

Lill-Åsa sa...

Fin tatuering, men när blir den klar? Jag antar att mitt namn kommer under där sen va? ;)

Åsa E R sa...

Verkligen fint och kärleksfullt!

anna of sweden sa...

Så bra att du bytte sida i sängen! :)