18 februari 2012

Inte ett uns av tandvärk

Lite öm bara om man råkar tuggar på just den behandlade tanden, precis som tandläkaren Ceasar sa ( coolt namn va?) Rotfyllningen tog lite mer än en timme men gjorde inte alls ont! Tog en Diklofenak profylaktiskt när jag kom hem, just bara i fall att men den lär ju ha gått ur nu.

I går kom pappa ner. Han och Magnus åkte ut till Getryggen tidigt i morse för att jobba med att sänka bryggan. Jag och Johanna ämnar åka ut med lunch om några timmar. Malin är i stallet, Axel är hos Lovisa. Jag har egentid i soffan med DN och LT.

Life is good!

1 kommentar:

Mamma sa...

Härligt. Själv har jag ätit frukost i sängen, läst Svenskan och nu på väg till Sös. Lyckades också ta mig till pendeln utan att bryta både armar och ben. Det är glashalt ute. Så idag blir det att ta fram den stora gipsbaljan på akuten.
Ha det gott. Kram