10 februari 2012

I väntan på middagen

I går köpte jag mig dessa underbara tulpaner som en belöning till mig själv (47:e blodgivningen ni vet) Har aldrig hört talas om papegojtulpaner men visst är dom fina?
Idag har jag sagt farväl till Saab:en, varit först i Årsta och sen i Uppsala och jobbat. Nu väntar vi att maten ska bli klar innan vi ser på spåret (som värsta pensionärsparet)
Vad vi äter? Rostas, gratäng och grönpepparsås (som maken är grym på) till det en stor sallad så klart.

Trevlig fredag på er alla!







1 kommentar:

Gun sa...

Vackra blommor :-)
Är det rostbiff ni ätit? Låter i alla fall som en trevlig fredag. Min bil har sått sen 2/2, så nu är jag riktigt trött på skiten. Startar den inte idag (haft den på laddning i två dagar nu) så ringer jag bilia....hot kanske funkar :-)
Kram kram