30 oktober 2011

Summering

Att resa är nog något av det bästa jag vet. Jag åt en lyckligt lottad människa som lyckas klämma in några resor varje år. De flesta resor har varit med mina män, många med tjejgänget och systrarna eller bara en kompis, en med pappa och någon med mamma. Några med hela familjen och några med barnen. Sällskapet gör ju en stor del av resan. Att resa med vuxna barn är att rekommendera. Vi har haft en toppenresa. Liten summering:
Mamma kontrollfreak hade bokat hotell till fel månad.
Vi har alla 3 shoppat en del (Oskar vinner den tävlingen, Axel god 2:a)
Ätit gott (revbenspjällen var godast) Druckit god öl (Duckstein var godast)
Jag har bara tänkt/drömt om jobbet 97% av tiden (3% övriga fria tankar som om hur man hittar ett hotellrum i en överfull stad typ)












Published with Blogger-droid v1.7.4

5 kommentarer:

Lotta sa...

Har du ägnat 97 % till att tänka på jobbet under din resa, dte låter ju urtrist. men, kanske är det så roligt ditt nya jobb, som man inte vet ngt om....

Att resa berikar livet. Jag gör det för sällan men ändå två gånger per år. Fler gånger än många andra. Jag är således också lyckligt lottad :-)

Gun sa...

Ser ut som ni haft det toppen trots hotell strul.
Kram

Lill-Åsa sa...

Jag älskar också att resa, det är det roligaste som finns. Ni ser ut att ha haft en mysig resa. Vad jobbigt att behöva tänka på jobbet. Hoppas att det går över. Jag kan inte sluta drömma om mitt jobb så jag ska nog säga upp mig snart. Livet är för kort och jag vill hellre drömma om kängrusar. Kram

LindaF sa...

haha vem är den 3:e ölen till? ;-)

Mamma sa...

Mysigt, trots strulet!
Kram