20 oktober 2011

Det är mycket nu

Hem kära hem. Äntligen hemma i famnen hos kärleken min. Det händer så mycket grejer på jobbet nu och imorgon reser jag vidare (om än bara över dagen)

En underbar höstdag med alldeles för få steg har det blivit. Under min 100 mil långa bilresa lyssnar jag på sommarens sommarpratare. Några dissar jag efter en stunds lyssnande men dessa tycker jag absolut att ni ska ladda ner från Sveriges Radios hemsida: Nanne Grönwall, Henke Larsson, Thomas Johannsson och Göran Gudmundsson. Säkert blir det fler för än har jag många kvar att lyssna på.

Trevlig kväll på er!

2 kommentarer:

LindaF sa...

Jag kan inte med Nanne och tänker därför inte ge henne en chans, men Henke var en av mina favoriter också :) Sen har Daniel Adams Ray fått en speciell plats i våra hjärtan då jag födde fram Alfred medans vi lyssnade på honom ;) Vad skönt att du är hemma igen. Hoppas du får en underbar helg nu, kram från oss

Lill-Åsa sa...

Låter lite spännande att det händer mycket på jobbet nu. Jobba inte ihjäl dig bara. Trevlig helg!