11 oktober 2011

Att handla på postorder

Hej bloggen!

Det är skillnad på att skicka efter varor på postorder. Från H&M kommer det skrynkligt i en plastpåse, från Zara kommer det så här. Hittade en tröja på Zara i Sevilla men iddes inte leta storlek. Finns på Zara på nätet så Kamilla, som hade rätt.

I övrigt har jag i dag läst ut Denise Rudbergs Ett litet snedsprång, lär inte få nobelpriset men jag tyckte mycket om den. Rekommenderas å det varmaste och av mig får den 4+!
Septemberpassion som jag nyss läst ut var också bra men den får bara 3+.

Axel provspelar i kväll för ny klubb, han älskar ishockey och vill träna mer för att utvecklas. Ett bra driv har han, min lillkille :)


Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

Mamma sa...

Tjusigt! Kan man få se vad som fanns i den fina förpackningen?
Kramar

Lill-Åsa sa...

Ja jäklars vilket fint paket. Kul med Axel och hockeyn. Jag har inte läst ut en endaste bok det här året, hmmm.

Lotta sa...

Heja Axel!