23 oktober 2011

Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne

Så frejdigt va? Men idag har vädret varit med oss. Vi mornade oss och åkte sen ut för att stänga stugan för säsongen. Jag satte ut det mycket fina soffbordet som stått i stugan på Blocket i går kväll (det är SÅ fint men alldeles för stort och jag har ett likadant hemma i radhuset) tror jag fått 20 svar på ett halvt dygn. Således sålt på nolltid. Sen har hg varit på mitt gamla kontor för att arbeta några timmar, nu skedar jag med maken hemma i soffan och försöker leva här och nu. Går sådär...mina tankar är hos Lukas som måste opereras i morgon igen och på jobbet såklart. Jag ska ta en dag i taget, det borde jag klara?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj Marie! Inte jobba på helgerna och inte tänka på jobbet hemma...OK?!?
//Maribel

Lill-Åsa sa...

Oj, stackars Lukas. Ska tänka på honom lite extra mycket idag. Nytt jobb, det var som fan. Hoppas att du kommer trivas med den nya tjänsten och att du inte behöver tänka jobb eller jobba på helgerna i fortsättningen.

LindaF sa...

Tack för igår, otroligt trevligt som vanligt! Härligt att bordet blev sålt, att vädret var med er och att du har din gubbe :) Och din son är säkert också i goda händer. Ha en bra vecka! Kram Linda(& Alfred)