29 oktober 2011

Mitt i ett äventyr

Som Carola eller var det Charlotte Perelli som sjöng den? Jag är ett kontrollfreak, bara att erkänna. När vi i går kom till hotellet visade det sig att jag bokat och betalat till 28-30 November....men EN natt hade dom rum till oss. Till i natt löser det ju sig tänkte vi. Det var innan vi visste att det är någon stor (jävla) båtmässa just denna helg i Hamburg. Efter en bra dag med shopping, mat och öl så började vi leta tak över huvud för natten. Gick sådär, efter att vandrat runt och frågat efter rum i massor av hotell med resväskorna i händerna hittade vi ett rum, i en källare för strax över 300 € för en ynka natt. Suck eller kanske grrrrr.
Nu väntar en dusch och sen middag på Hard Rock Café.

Ha en bra lördag alla glada (och sura)!



2 kommentarer:

Åsa E R sa...

Fan vad surt men ni verkar ha det bra ändå trots hotellkrångel.
Kul att det verkar finnas wifi överallt så att man kan följa er resa.
Kram

mammaxtre sa...

Det var inte så tidseffektivt vännen min. Väldigt olikt dig, men även solen har sina fläckar :-)

Jag är säker på att det blev bra ändå, fastän kanske dyrt för att bo i en källare.

Kram