17 oktober 2011

Mönsterås

I lilla Mönsterås har mitt företag ett kontor. En otroligt gullig liten köping mellan Oskarshamn och Kalmar. Dit har jag åkt för att jobba i dag. Fin väg (E22) ner och sol ute gjorde bilresan uthärdlig. Dessutom sjöng jag högt till Black Jacks I natt, i natt och Charlotte Perellis Take me to your heaven. Jag har nämligen fått lära mig att man blir glad av att sjunga. Vi som inte begåvats med vacker sångröst får passa på i duschen eller bilen då där ingen hör.Och jo, lite gladare blev jag nog.

IMAG0789

Jag fortsätter såklart att samla steg. En liten promenad på lunchen och en i kväll har det blivit. Kolla vilken fin strumpad lyktstolpe! Utanför en garnaffär såklart.

                                              Ha en bra kväll!

4 kommentarer:

Mamma sa...

Så gulligt.
Kram mamma

mammaxtre sa...

Nu har jag addat dig vännen, vilket roligt namn, skrattade gott :-) Kram

Gun sa...

Snygg lyktstolpe. Kanske man skulle ha på Solrosen så barnen inte kan fastna med tungan i vinter......
Ha det så bra
Kram

Anonym sa...

Men, du var ju nästan hos mig, norrlandsmått mätt :-).
Ja visst finns det mycket gulligt i de små köpingarna.
Hoppas du inte missade "outleten" med goda karameller.
Hör av dig om du har tid nästa gång vetja.
Kram
och du, kör lugnt på din turné.
Sussie