09 juni 2011

Prisa Gud!

Här kommer skatteåterbäringen (från Robin Hood, ni som känner mig vet ju att jag är agnostiker) I dag har skatteåterbäringen blivit insatt på kontot, en riktigt bra summa! Nöjd så nöjd.

Varmt ute, varmt inne. Man börjar dagen nyduschad och lite morgonsval känner sig¨kladdig, svettig och ofräsch när man kommer hem. Åkte förbi MQ rean på väg hem, provade massor men inget känns ju så bra när man är svettig och dan (får sortera in under kategorin i-lands problem)

Hemma efter 19 har vi ätit sushi till middag, jag skall byta om för att gå en promenad. Nu lyssnar jag på Karl-Ove Knausgårds: Min kamp, är ännu i början  och det är lite för tidigt att ge en hint vad jag tycker. Men den är omskriven något enormt, vilket gör mina förväntningar höga!

      Ha det gott läsarna mina, i mor´n äré fre´da igen :o)

Inga kommentarer: