30 juni 2011

I love Ernst

Om någon inreda skulle få äran att inreda mitt hem eller stuga så skulle det vara Ernst Kirchsteiger. Allt han tar i blir så vackert! I kväll sitter jag så klart spikad klockan 20.00.

I dag har annars inte varit någon toppendag. Skulle jobba hemma men tekniken sket sig, fick kasta mig i bilen och hasta upp till jobbet. Där tappade jag först bort telefonen, hittade den efter en timme. Åt sushilunch ute då inser jag att plånboken är borta :( Den hittade jag senare hemma. Klockan 14 var jag till tandläkaren (går hellre till gynekologen, kiropraktorn eller tatueraren)

Dagens lärdom: I typ 30 års tid har jag vägrat tandläkarbedövning, har bara tagit det om jag ska dra ut tänder (har dragit 5 friska pga. att det varit lite för trångt) I dag får jag reda på att för att bedöva ett ganska stort område sticker dom 1 enda gång! De bedövar en nerv typ. Hade jag vetat det hade jag fanimig tagit bedövning varenda gång!

I kväll har vi cyklat till Maribel, Peter och Dio (busfrö) och fikat. Underbara sommarkvällar, snälla stanna över helgen, vi behöver det!

1 kommentar:

Lill-Åsa sa...

Vilken jobbig dag som ändå fick ett bra slut.