17 juni 2011

Luleå–Kalix

 

IMAG0590

Mina fina småkillar :) Fotot taget under gårdagskvällens promenad i Luleå. Otroligt att stå vid älvkanten fylld av fiskande grabbar mitt i stan typ!

I morse åkte jag till Kalix i Golfen jag hyrt, en slump att jag fick en Golf. Jag har funderingar på att nästa gång jag byter bil ska jag nog ha just en Golf. Underbar att köra och jag är nu nästan säker på att det blir så. I kväll vankas sommarfest med medarbetarna på Kalixkontoret, sen en sen nattfärd i Norrbottensnatten ner mot Luleå. Tur att det är ljust här nästan dygnet om just nu solen går ner 23.46 och bara vänder för sen går den upp 01.20 igen. I morgon skall jag ha kvalitetstid med Lukas och Axel och vi ska kolla på en lägenhet, spännande!

                                 Ha en bra fredagskväll läsarna mina!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Tänk så perfekt att du emellanåt har vägarna förbi Lukas. Så bra det blev med den saken. Men vart är Isabel undrar jag. Flyttade inte hon med till Luleå?

Ha det bra och njut av sällskapet.

Lill-Åsa sa...

När man inte har fått det där ljusa kvällarna pö om pö utan man åker från vinter till det där tokljusa kvällarna kommer det nästan som en chock. Det hjäpte nog dock till bra att bli av med jetlag för det känns lite onaturligt att gå och lägga sig när solen lyser in genom fönstret :)

Golf är väl en jättebra bil. Har dock aldrig kört en.

Vad mysigt att få träffa smågrabbarna ;)