16 juni 2011

Flyga och fara

Frukost, långpromenad runt ön och sen även lunch. Lidö värdshus kan härmed varmt rekommenderas: Underbar ö, fantastisk mat (5 +) och otroligt trevlig personal.
Direkt från Lidö till Arlanda där jag mötte Axel för vidare färd mot Luleå. Väl här har vi bjudits på hemlagad mat. Fläskfilé, färskpotatis, majskolvar och tsatziki. Yummie!
I morgon ytterligare en lång dag för mig innan jag får helg. En helg som kommer att tillbringas här i Norrbotten med 2 favoritkillar.

Fotot taget med mobilkameran ute på Lidö, ser ni alla fjärilar?


3 kommentarer:

Lotta sa...

Jösses vad du är i farten :-)

Åsa E R sa...

Jag var på Lidö med Safemind för ett par år sen. Väldigt mysigt ställe och maten var toppen. Det serverades lamm vilket jag ju har lite svårt för men det var fantastiskt! Vi var där på höstkanten så vi hade hela stället för oss själva.

Kram och ha det fint i Lule

Gun sa...

Hu ja, fjärillar älskar lila blommor.
Ska ha Lidö i tankarna när jag planerar i en personaldag
kram