14 juni 2011

Hem å vända

Hemma efter nästan 100 mils bilkörning på 2 dagar. Två bra dagar men intensiva. Nu ska jag bara packa om väskan för att åka bort igen.

IMAG0586

Ovan ser ni mina fynd som inhandlats under resan, mellan kundbesök eller strax innan 18 då butikerna stänger. Vad glad man blir över att fynda :o)

Nu ska jag prioritera att pussa lite på sin man som fått examensbevis idag, han har just kommit hem från Göteborg där han varit på kursavslutning. Bara 16 av de 32 som började klarade detta :o) Han kan han!

3 kommentarer:

sväris sa...

Grattis till Magnus, säger jag. Bra jobbat!
Kram

Lill-Åsa sa...

Grattis till mannen! Grattis till dina fynd och ha en trevlig resa eller två.

mammaxtre sa...

16 av 32, det låter helt galet! Så klart han fixade detta, vad annars. Krama om honom från mig.

Ha det så bra vännen min