28 augusti 2009

Thank God It´s Friday!

Bild0314

Och min Magnus lagar mat till mig! Nybadad är han fredag som sig bör.

En rätt bra dag på jobbet. Mycket att göra så dagen gick fort. Hemma ( på Nautilus) har jag tränat 40 minuter kondition och 30 minuter styrka samt 15 minuter stretch. Just hemkommen och duschad väntar jag på maten. Inget vin för för mig då Axel ska hämtas vid ishallen runt 22. Jag som i vanliga fall är morgonpigg har varit så trött denna vecka, längtar efter sovmorgon i morgonbitti!

 

Bjuder på en bonusbild som inte hör till dagen. Denna bild är tagen på Brooklynbridge  Ni ser från vänster min lillasyster Åsa, hennes fru Åsa och min storasyster Gun (de och Eva hänkade mig till NY när jag fyllde 40) Vi har i dagarna bokat en tjejresa till Bergamo-Dolmaso (nära Milano) i oktober. Tjejerna som tog mig på möhippa till Krakow förra året hade så djäkla kul att vi skall ha en liten resa som årlig tradition. 8 stycken, glada (flamsiga) kvinns blir vi. Nästa år blir vi 9 för då Maribel med också (och fler kanske?!)

22 juni06 p_ Brooklin bridge

Ha en bra kväll och helg alla läsare!

2 kommentarer:

Maribella sa...

Ja, nästa år blir ni minst nio!!
Bra tränat vännen, imorgon fm är det aerobics. Ska du med?
Kram

Lotta sa...

Härligt med en make som lagar mat åt en.
Härligt låter det även med en flamsresa :-))