12 augusti 2009

Sjösala, sommarnatt

Bild0284

Har jag köpt i dag. Eller egentligen var det Johanna och Malin som växt ur sina cyklar och jag var inte nöjd med min nästan nya Monark. Har alltid haft “tantcykel” förut men för 2 år sedan köpte jag mig en vanlig och har aldrig trivts med den. Tycker man sitter alldeles för långt framåtlutad. Så nu fick Johanna min röda Monark, Malin fick Johannas gamla och Malins gamla har vi lagt ut på Blocket. Jag älskar att sitta rak i ryggen (även) när jag cyklar.

Pratat med Oskar som verkar ha ett fösta handskontrakt g. Alldeles några portar från där han bor nu och en 2:a, så ROLIGT för honom!

Lukas spelar match i dag (mot AIK i Gnesta)

Axels går hockeyskola och hans mobilladdare finns INTE, har letat som en tok i hela huset samt utfäst hittelön utan resultat. Får köpa en ny laddare eller mobil. Grrr.

Plockat fram resväskan och börjat packa inför Samos så smått :o)

2 kommentarer:

Pingvinfamiljen sa...

Vad är det för telefon han har? Med andra ord, vad är det för typ av laddare han behöver?

Kram Åsa E R

Anonym sa...

Va fick du ge för cykeljäveln?