24 augusti 2009

Back in business

På mitt jobb har det nog aldrig hänt så mycket som de fyra veckorna jag haft semester. Mest tack vare den nya influensan. Nåja, bara att hugga i, helt uppdaterad lär jag inte vara för ens på fredag typ. Jag har också fått en extra hand som hjälper mig lite och det är jag ju såklart tacksam för.

P8180061Har ju inte fotat i dag så ni får hålla till godo med en Samos bild. Jag har efter arbetet lagat mat och tränat (kört Axel till sin träning och väntar nu på att hämta hem honom) samt haft en 35 minuters telefonsamtal med en mycket är vän (Maribel) som börjat skolan i dag. Ni som känner mig förstår att det är unikt för mig att prata i telefon i 35 minuter (yrkesskada, på mitt jobb handlar det om att ha korta effektiva samtal) Har också pratat med pappa som var på fjället och undrade om matchdatum för Lukas.

Håll till godo med en bild till, sen får ni sova så gott så hörs vi i morgon!

P8200085

Inga kommentarer: