17 augusti 2009

Rapport fran Kokkari

Sitter vi pa just nu, innan middagen. Vi ar sa nojda med orten, hotellet och resan (so far) Sover utan ac (dyrt, samt att detta maste vara vindarnas o, vi sover med oppen ballkong dorr sa det blaser pa oss hela natterna) Solar och badar hela dagarna (de 2 som varit) sitter pa balkongen och tar oss en kall ol eller ett glas Fokiano innan vi beger oss ut for middag. Jag har laddat ner sommarens sommarprogram i min ipod och lyssnar pa dagarna. Herman Lindqvist (skrattade hogt!) Hasse Alfredsson och manga andra har jag lyssnat pa. Morkt vatten av Oates har lasts ut och nu har jag borjat pa Mans Kallentofts nya. Verkar lovande!

Nu skall jag kolla resforslag som Asa skickat, hors senare!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Satan så härligt det låter! Min fru har också precis lyssnat på Herman så nu måste jag också göra det. Så ni tycker om Fokiano! Det gjorde vi också! Perfekt storlek på flaskan. Fortsätt och njuta.

lotta sa...

Hej vännen, ladda ned böcker i Ipoden,inte illa! Som du vet är jag en teknisk idiot varför jag blir grymt imponerad av dig.