12 augusti 2009

Höstens reor

Just bokar en Pragresa för mig och mannen för att fira 1 åriga bröllopsdagen. Fredag till söndag. Flyg t o r 1700:- för oss båda. Nu sitter vi framför varsin laptop och spanar hotellalternativ.

br-karlsbr-prag                           Och om 3 dagar åker vi till Samos

samos Som lök på laxen skall jag på tjejresa i höst. Det är gänget som tog mig på möhippa för nästan ett år sedan som tyckte det var så djäkla kul. Åsorna tar tag i saken och bokar, det finns just nu flera alternativ bl.a. Edinburgh, Warszawa och vad det nu var. Inte så djäkla noga tycker jag för med det sällskapet är det så mycket skratt och flams att stället man gör det på inte är SÅ noga.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå kompis! Värsta Globetrottern!! Va roligt med 2 resor att se fram emot. Jag ser fram emot den ena! Kramkram, vi ses imöra // Eva

Anonym sa...

Edingburgh!!! Så himla fint och mysigt! Åk dit!
Kram, ochha det så gott på Samos!
//Maribel

Lotta sa...

Åh vad kul att ha resor att se framemot. Inget synd om mig detta år, i know :-))

Pingvinfamiljen sa...

ÅHHH, vad avis jag är. Både Samos, Prag och tjejresa! Ja ja, jag får ju vara med på den sista i alla fall :)
Har ni bokat boende än i Prag? Ni har väl kollat upp lägenheterna också, för det finns gott om toppenfina lägenheter i Prag.