12 december 2013

Sömn


Har jag fått för lite av sista två nätterna. I går morse när jag skulle hämta Axel gick jag upp 04. Efter jobbet var det julfest och jag kom hem 24. Upp 06. Jag vet att många klarar sig på lite sömn men jag behöver 7-8 timmar för att känna att jag har samma ork/energi som är mitt vanliga jag. 


Jag är så glad att Axel är hemma, mina mammahormoner gör mig lugn och lycklig ❤️

Strax är det hoppisäng Kalle för mig. Jag är pirrig av förväntan inför Luciamorgonen när vi har barnvecka (Egon är också här!) Vi har i huset en tärna, en lucia, en tomte och en stjärngosse. Undrar bara vem som ska bara vad?

2 kommentarer:

Karin sa...

Vilka härliga dygn trots sömnbrist!

Åsa sa...

Jag har precis damma enorma sömnbehov du. Nu är jag sååå nyfiken på vem som var vad i Luciatåget :)

Kram Lill-Åsa