20 december 2013

Maria

Gamla Maria sjukhus, nära Mariatorget byggs om till lägenheter. Där har vi köat och i dag fick vi inbjudan till visning. Det säger ju inte att vi fått en lägenhet men att vi åtminstone är med i matchen! Nu har vi någon vecka på oss att prioritera lägenheter i rangordning. Vilken som ligger etta på vår lista är klart men resten var ju svårare.

I-FAST~1

Vore det inte ödets ironi att få en lägenhet i Stockholm nu när jag efter 6,5 år har skaffat mig jobb hemma i tokstan?

Nu nio dagars ledigt ❤️

5 kommentarer:

mammaxtre sa...

Nästan lite komiskt om du ska flytta till Stockholm nu när du fått jobb på gångavstånd ;-)

Kram

Marie KJ sa...

Nja, nu har vi ju inte fått någon lägenhet ännu och om vi nu får det så är de ju intåget byggda och inflyttningsklara på ett tag slutet på 2014 eller våren 2015. Och företaget jag ska jobba på verkar ju på alla Stockholmssjukhus

Åsa sa...

Vilket jäkla underbart läge! Skulle det bli så att ni får en lägenhet där så pendlar du åt rätt håll i alla fall. Det är inte mycket köer åt det hållet. Vi håller tummar och tår!

Åsorna

Anonym sa...

Åh vad spännande, håller tummarna :) Och jag hittar dit :)
kram
Gun

Mamma sa...

Jag hittar också. Kan gå dit! Hoppas, hoppas!
Kram