28 november 2013

Hos kirurgen

Kommer ni i håg att jag blev tillbakakallad till kirurgen där jag opererade bort 2 födelsemärken? Det visade sig att den som satt på högra skuldran var dysplastisk och operationen var inte radikal (man var tvungen att skära lite mer) Det har jag gjort i dag. En till vill han ta bort men den tar vi efter helgerna. Här kan ni läsa mer om ni vill veta mer. Känner mig inte orolig ett dugg. Det värsta är väl klådan när det läker (ska fan i mig ta en antihistamintablett och se om de hjälper)

artclinic0322-046_new_large1_135032482

I kväll äter vi ute och går på Dramaten och tittar på Fanny och Alexander men Malin, Johanna och Egon. Kulturella värre!

Dagens bästa: Ett telefonsamtal från Oskar som fått jobb (flera) och lägenhet (från 11 december)

Dagens sämsta: Blåsten, shit pommes frites vad det blåser!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul med teater, hoppas ni får kul :)
Vad kul för Oskar att han löst boende och jobb frågan.
Här blåser det inte värst mycket, kanske är på väg hit från er....
Kram kram
Gun