06 november 2013

Frihet

Dessa tre burkar med brustabletter har jag på mitt kontor* Och tro på fan så verkar dom!

bild

Nytt jobb, kirrat!

Livskvalitet, har jag haft rätt länge och blir ännu bättre när jag slipper pendla 2 timmar om dagen. Älskar Magnus, våra resor, Getryggen och HELA vårt liv ♥

Frihet, yngsta barnet flyttat hemifrån. Inga mer föräldramöten, körningar till ishallar/fotbollsplaner/innebandyhallar etc. Måste skaffa mig en hobby Ler

Någon som behöver en tablett?

*De är ju i själva verket tomma och är reklam från ett bemanningsföretag

4 kommentarer:

LiteAvLinda sa...

Jag tar gärna "nytt jobb"-tabletten ;)

Anonym sa...

Jag känner mig faktisk ganska nöjd också ! Sotzi

mammaxtre sa...

Ja du, jag är förstås i behov av en tablett eller två eller kanske tre :-(

Glad för din skull vännen. Kram

Anonym sa...

Jag behöver nog alla tre burkarna, arbetsmässigt... Men är inte sådan som bara tar, delar såklart med mig, så glad för din skull & ko privat har jag ju kärleken i mitt liv, så en burk tack !
Kram & varmt lycka till !!
Lollo