17 november 2013

En kväll i Paris

En kväll i Paris skulle vi försöka komma på alla resor vi gjort sedan vi blev "ihop" (7år sedan) Vi tror inte vi glömt något ställe:
 
Las Palmas
Prag
P9110177
Budapest
Sydney, Canberra och Hunter Valley på besök hos Åsorna
IMG_4591
New York *2 första gången ensamma, andra gången med Malin och Johanna
PB210020
Barcelona
Genua
Tunis
Rom
Cannes
Mallorca
Kreta- med Axel, Malin och Johanna
Kanarieöarna - med Axel, Malin och Johanna
P6220127
Samos
P8160028
Koh Lanta
Thailand dag 5-7 028
Bangkok
Bangkok 079
Lübeck- med Åsa och mamma
Fuengirola- med Maria och Björn
P5140068
Helsingfors
Paris
 
Sälen, Luleå, Gävle, Ängelholm har vi också besökt flera av dom många gånger men räknas inte in även om en sådan resa också sätter guldkant på tillvaron. Det här året var ju speciellt med två långresor (Sydney och New York)
Förutom dessa resor har ju jag varit med tjejligan till Krakow, Sevilla, Valencia, Como sjöarna, Maseille och Amsterdam.
 
P1160589P1160508P1160555
 
Jag är glad att jag har en utbilding och ett jobb och att jag är ekonomisk lagd, annars hade inte alla resor varit möjliga.

Vi gjorde en lista till den där kvällen, resor vi planerar att göra men den kommer i ett senare inlägg!
 

2 kommentarer:

LindaF sa...

Jösses vad ni har rest mycket på kort tid. 2006 var mitt största resår. Då gjorde jag Thailand, Mallis och Kanada! Kram

Cecilia sa...

Oj, det var en massa resor =)
Mycket upplevelser att minnas när det är dags att parkera sig i gungstolen.