08 april 2013

Ingen bra start

Sovit dåligt, som ofta på söndagsnätter. Stressad som alltid efter att ha besökt sjukgymnasten på morgonen så går inte tågen. Tar bussen (egentligen lika bra fast det blir fler byten) Nu sitter jag fast i broöppning.

Solen skiner från en blå himmel och det snöar samtidigt. Snacka om aprilväder!

PS Det bidde inte skinnjacka i dag heller utan vinterkappan. Jag bestämde mig för en ny regel: Skrapa vindrutor=vinterkappa, inväntar ivrigt den morgon man slipper det DS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra regel :)
Hoppas du slipper stress i morgon
Kram
Gun

mammaxtre sa...

Jag ska till din sjukgymnast imorgon :-)

Nej, det där med att det skapar stress att rehabilitera sig det är fel. Så ska det egentligen inte vara, men så enkelt är det förstås inte :-(

Trist med snö, smäller av en smula. hade hoppats på att komma hem till en vår.

För övrigt var jag hos dig idag och la två saker i brevlådan :-)

Kram

Anonym sa...

Tråkmåndag!

Lilla å