30 april 2013

Grattis Kungen

Som fyller år i dag, hur många det nu är. Jag tror han är född 1946 så det borde vara 67. Trökväder ute, men just det är ju inte så ovanligt för Valborgsmässoafton.

MKJ

Ser ni mitt fina hjärta i pannan (med lite fantasi ser det ut som ett ♥:a) Så kan det gå när man har bråttom att locka håret (har paus från den dyra fina plattången jag köpte eftersom jag tycker utväxtens syns så rackarns tydligt med spikrakt hår)

På fotot ovan tycker jag själv att jag är lik May-Lis från 30 grader i februari, ser ni det?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens första skratt :0) vad go du är Marie & nä ni är inte alls lika !
Du är tokvacker & nä skriver inte mer så jag hamnar i dålig dager, & hjärta i pannan, Aj !
Varma valborgshälsningar / kram Lollo

Anonym sa...

Vilket fint hjärta :)
Nja, vet inte om du är så lik henne. Tycker nog att du är väldigt mycket snyggare.

Man glömmer bort Valborg när man bor så långt borta. Här i Oz är det bara en vanlig tisdag. Lite torrt ute också, så det blir nog inte till att starta någon stor brasa tror jag...

Lill-Åsa

Mamma sa...

Nädå, inte alls lika. Du är så mycket snyggare men den serien vill vi ha en fortsättning på.
Håll er inne och ha en trevlig valborg
Kramar

Anonym sa...

Kära syster, du ser inte deppig ut :) men hjärtat är kul
Trevlig valborg
Kram
Gun

Åsa E R sa...

Kanske en liten aning lik men du är ju 1000 gånger snyggare!!