03 augusti 2012

Returen

Vi har varit på Returen med vår gamla tvättmaskin. Där jobbar fantastiskt trevliga och hjälpsamma gubbar (och idag en ung men precis lika trevlig kille) Om jag inte hade utbildat mig skulle jag vilja jobba i storkök eller på Returen. Jag gillar att göra ett arbete man ser resultat av och jag älskar att rensa och sortera!
Magnus tror dock att jag inte skulle vara lika trevlig som dom som jobbar där nu utan springa och skälla på folk som sorterar fel :)

OBS Bilden från vår gamla Retur, nu har den flyttat och blivit mycket snyggare!

3 kommentarer:

Gun sa...

hihi jag tror Magnus skulle få rätt :-)
kram å trevlig helg

mammaxtre sa...

Och jag tror att maken din är helt rätt ute :-)

Lill-Åsa sa...

Magnus har nog rätt. Jag älskar också att sorters och rensa och städa. Kanske man skulle börja leta jobb på soptipp.