05 januari 2012

Tjyva

Jag har tjyvat två bilder från fäjsbok som jag tycker är väldigt fina. Det första är på min yngsta son Axel och hans mycket fina flickvän Lovisa och det andra är på min pappa och lillasyster taget i dag typ i Sydney. Fina bilder va?
Av någon underlig anledning har 2 av mina bästa vänner(Lotta och Maribell) inga konton på fejjan. Dom vet inte vad dom missar (säger jag som är beroende)

I kväll åker vi på Cinderella och äter skaldjursplatå och kanske tar ett glas Gewürstraminer till det (julkapp från den romantiska maken) Lite styrdans på det och kvällen är gjord. Linda och Fredrik har skaffat barnvakt och hänkar, vad kul det ska bli! Således missar vi 2 spännande hockeymatcher. Vi säger Sassa Brassa till småkronorna och Luleå hockey och hoppas båda vinner.

Ha en bra trettondagsafton alla läsare!



2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Men vilka fina bilder.

Ärligt talat så är jag glad att jag fortsätter att "våga vägra fejjan" Jag hinner inte med allt som jag vill hinna nu (ju). Vissa saker blir man klart beroende av och som så stjäl detta tid av en, som wordfeud ....

Din make är fantastisk, så är det bara. Grattis till dig vännen :-)

Ha kul!

Lill-Åsa sa...

Hoppas att kryssningen blev kanon!