12 januari 2012

Mjällschampo: Neccin

NECCIN-no3

 

Är fasiken det bästa schampot jag haft. Jag har sedan tonåren har extrem torr och irriterad hårbotten. Som eksem ibland faktiskt. Genom åren har jag provat från Apoteket: Selixid, Fungoral. Från vanliga butiker: Head & shoulders, Eden. Hos frissan har jag provat Bio+. Plus alla andra schampon man kommit över som det står antidandruff eller mot mjäll på. . Några har haft lite effekt, andra ingen alls. Bäst har faktiskt vanliga  Head & Shoulders varit (fast hopplöst oglamoröst) Med detta schampo är min hårbotten som ny. Inte en flaga eller ens klåda! Som lök på laxen luktar det ljuvligt.

 

                                                      Jag är (tyvärr) inte sponsrad!

1 kommentar:

Lill-Åsa sa...

Åhh fan, det får man försöka hitta. Låter ju för bra för att vara sant.