16 januari 2012

Jakt

Jag är grym på att jaga grejer. Hittade ett par stövlar av varmare modell på Nilsons Luleå, slut i min storlek Ledsen Just Nilsons har en grym hemsida där man lätt kan kolla om sin sko/stövel finns i just din butik. En butik i 08:land hade ett par 41:or kvar. Blev mina på lunchen. På rea såklart (men ändå inte jättebilliga)

IMAG0910

Egentligen har jag så många stövlar så jag skulle skämmas men inte varma gå ut och gå/stå på hockeymatch/åka till fjället i. Men nu har jag det och hoppas vi på en fortsatt kall vinter!

Måndag och liten start på “nya livet” Det sunda, ni vet. Så i kväll blir det en apelsin till Mildred Pierce. Det är ju nästan lika gott som öl/chips/choklad/skorpor.

Eller?

1 kommentar:

HemmahosSussie sa...

Här äts det också apelsiner, fruktdetox liksom
:-)
Lika gott, nja olika gott i alla fall.
Men jag tänker såhär, mycket nyttigheter i veckorna kan tillåta guldkanter på helgerna.
" Det ska va gott att leva..."

Ha en fin vecka
Kram