03 januari 2012

Höjpunkter 2011

 

När man reflekterar så här över ett år så inser man hur mycket man gör på ett ynka litet år! Här kommer ett axplock ur mitt 2011…

Thailandsresan i maj. Jag och mannen ensamma i 2 veckor i Åsornas hus på Koh Lanta, Phi Phi och Bangkok. Sol, värme, moppeåkning och god mat är svårt att toppa!

Thailand, sista dagarna på Lanta 009

Solnedgång över Phi Phi sett från vårt stammisställe på Lanta

Bangkok 007

Mannen är alltid kartläsare på våra resor, ni som känner mig förstår varför.

Bangkok 079

En drinkadjävul i Thailands högsta byggnad. Mer läskigt än gott Ler

Annelie 40 009

Många kära fyllde 40 detta år. Bland andra maken, Maribell, Annelie och…

Maribel 40 år 016

…lillasyster Åsa som kom hem och hälsade på dagen till ära! Här är vi ju alla systrar tillsammans på Getryggen.

Åsa 40 år 019

Det årliga besöket på Grönan var väldigt lyckat fast jag kom sist i 5-kampen

Kalas och Grönan 021

Min 45-årsskiva var också kul, tyvärr har jag ingen bild där alla tjejer är med utan bara på 2 och 2 och alla dom fotona får inte plats. Alla vänner får här representeras av Pernilla och Helene. Vi höll på till 04.00

Kalas och Grönan 003

På Getryggen hände massor, ny brygga (med bänk!), ny altan, nytt räcke och väggarna i köket hann panelas klart. Här min pappa snickrandes i sommarsolen

Semestern 2011 002

Bästa tjejligan åkte 2011 till Sevilla, nästa år ska vi prova ett annat land för det har varit mycket Spanien sista åren (sorteras in i facket i-landsproblem)

Sevilla 017

Jag och Gun åkte till pappa och gick till fjälls. Här går vi ner för Styggheten. Holy macaroni det gör jag nog inte om!

Källfjället 068

Jag, Oskar och Axel åkte till Hamburg. Här på rockklubb i St Pauli. Grabbarna dreglar efter gitarrerna...

Hamburg 176

Sen har jag varit i Luleå flera gånger, bytt jobb några gånger (och bytt tillbaks och lärt mig massor av detta) Varit på hotellweekends och gud vet allt kul man gjort. 2012 blir minst lika bra men med lite färre resor gissar jag eftersom vi spar både semesterdagar och pengar till vår resa till Sydney i slutet på nästa år.Således önskar jag er en god fortsättning på 2012. Ny skall vi se ett avsnitt Soprano innan jag ånyo skall arbeta en natt. Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket År Fint att du delar med dig & åh vad det händer mycket när man tänker efter...
bilden på din pappa på bryggan är vansinningt vacker !

Kram Lollo & Gott Nytt !!