02 januari 2012

Sopranos

Ytterligare en slappardag. En egentlig arbetsdag men jag hade tagit ytterligare en nattvakans och som den ambitiösa och noggranna arbetaren jag är höll jag mig vaken till 01.30 i natt (nåja, lite slummer kanske det blev) och kollade på ytterligare några avsnitt av Sopranos. Sov till 09.45 i morse vilket får anses mycket sent för en annars väldigt morgonpigg människa som jag.

Vi läste morgontidning länge (det är lyx det!)

Dagens besök av Lina, Fredrik och Alfred var mycket trevligt! Bebisar växer så fort och utvecklas så mycket för varje gång man ser dom. Alfred är född den 13 augusti och stora killen nu. 

 

IMAG0902

Jag hade förutsatt mig att motionera i dag men för det vill jag att det skall vara ljust ute. Nu fick vi finbesök och skymningen kom (så lägligt) när de åkte hem. I morgon skall det bli en promenad om jag är vaken då det är ljust (skall jobba 2 nätter på raken) Men maten är sund och inte en chokladbit har fallit över mina läppar. Beachsäsongen 2012 skall inte tillbringas i vassen :o)

3 kommentarer:

LindaF sa...

Haha jag ser ju asflottig ut!!!! Och jag som sa att jag inte skulle bli en sån där småbarnsmamma som går ner i fördärvet! Men nu har jag nytvättat hår! Syns på torsdag! Kram!

Lill-Åsa sa...

Nu har mamma, pappa, Gun och Åsa lagt sig för en liten eftermiddagslur och jag är inte långt efter. Sol och 27 grader deras första dag är perfekt start. Imorgon blir det dock 33 och det kanske är lite väl för vissa men det ska nog gå bra. Ikväll blir en lugn kväll med lite grillning på altanen. Ha det så bra. Kram

Maribella sa...

Hoppas natten gick bra, inte för mycket men inte heller för lungt om du/ni inte kan vila på soffan förståss!

Kram