24 november 2011

Twilight

I ett steg i att bredda min allmänbildning och hänga med i vad "ungdomarna" pratar om så har jag idag äntligen både fått på* och sett filmen Twilight. En mycket bra film skulle jag säga, så bra att jag baske mig tror jag ska försöka se den andra redan idag. För övrigt är Bella otroligt lik en Maria jag känner.

Under min 10.000 steg långa promenad idag plockade jag en kvist som ni ser på fotot. I November!!!



*tog en stund att få igång den och när filmhelvetet äntligen visades i rutan var det helt utan ljud. Krävdes ett sms och ett telefonsamtal och massa "ta ur och börja om från böran" manövrar innan ljudet kom.




2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Ja, det är ett jäkla pratade om den där Filmen. En 22-årig arbetskamrat var på premiären som visades typ mitt i natten, och hon har hunnit sett den minst 2 gånger nu. Tror inte att det är min typ av film, men man kanske får ge den en chans.

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Är det en videgren? O visst är Twilightfilmerna great!? :)