27 november 2011

Till tomten

IMAG0850

Sänder dig här min önskelista inför julen 2011. Jag har varit snäll (för det mesta, kanske inte när pms:en slagit till men det kanske du ka ha överseende med) och jag har också ätit upp all spenat (och allt annat ätbart jag kommit över) Nåväl, här kommer den:

1. Att bli naturligt smal (utan att banta)

2. Bra kondis och ett fint löpsteg

3. Att jag får leva ett långt och friskt liv och dö före barnen.

4. Ett roligt, stimulerande arbete.

5. Fred på jorden.

6. En Efva Attling ring

7. Några resor (vg se tidigare blogginlägg här)

Och när jag ändå önskar så skulle en vit jul (och vinter) sitta fint samt en varm och fin sommar.

IMAG0851

                   Tack på förhand nu skall vi ha adventsmys.

IMAG0853

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det ok om jag kopierar önskelistan?
Tack för senast, hör av dig ang betalningen.
Kram Maribel

Lill-Åsa sa...

Ja det var ingen tokig önsklista. Fint adventspysslat!