03 november 2011

Robinson

Som jag gillar denna TV produktion. I kväll näst sista avsnittet. Ovanligt för denna säsong är att man (jag) gillar varenda en som är kvar så här nära finalen.
Vem är då "värdigast"? Mats, Hanna eller Sigvald kanske. Men eftersom det inte är ett överlevnadsprogram utan ett underhållningsprogram så kanske Ola eller Louise bör vinna?

Hälsokontroll på företagshälsovården visar att jag är normalviktig (yes!) har bra blodtryck, superbra kolesterol och andra blodvärden.

I övrigt en dag med mycket känslor, en mycket förkyld man, en nyopererad son som kommit ner till 08 land för att hälsa på och sushi till middag.

2 kommentarer:

LindaF sa...

Jag tycker du är jätteviktig! ;)Hoppas M kryar på sig, hälsa dom andra och tjata på min gubbe att vi ska kolla huset (gula radhusen) som är till salu på eran gata!

Lill-Åsa sa...

Jag har noll koll på Robinson nu för tiden!

Har sett att de även här i Australien kör Robinson fast den Australiensiska versionen (som jag faktiskt tror var svenskt från början. Det verkar poppis dock.)

Klart du är normalviktig. Evelyn satte upp en reklamskylt på hur illa stress var för kroppen nyligen och det var nog då jag sa upp mig. Stress är skitdåligt för typ allt i kroppen, tyvärr. När hjärtat gör dubbelslag är det tydligen inte positivt alla gånger.

Ta hand om dig själv och vilka bra superbra nyheter att alla prover var kanon! Bättre än så kan det faktiskt inte bli.

Ha en trevlig helg