18 september 2011

Wordfeud

Ninni på jobbet sa att skulle vara något för mig. Tänkte inte mer på det men sen frågade Johanna om vi inte hade provat det? Vi laddade ner det och satan i gatan vad kul. Som ett korsord eller Alfabet som man spelar mot någon. Just nu kryssar jag mot både Magnus och 2 okända ( men skippade han med ett alias som en manlig kroppsdel som sitter i ljumsktrakten)

I övrigt en dag med huvudvärk. Först nu börjar den släppa något. Skall om en stund ta min fina karl i handen och gå på en promenad. Frisk luft är grejer det, särskilt den friska höstluften. Laddar för en hektisk men rolig vecka. 2 nätter hemmavid, resterande i Luleå och Sevilla.
Tack för titten!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag visste väl det......Ninni

Gun sa...

Har hört från flera att det är beroende framkallande och jag har ju laster så det räcker. Ha så kul med din nya :)
Borde du inte forska vidare vad det gäller din huvudvärk, det är ju så ofta tycker jag.
Kram

Lill-Åsa sa...

Vad schysst med den storleken på korsordet istället för den lilla man får på telefonen. Jag spelar inte men Åsa är nog lite beroende hon också.
Oj vad underbart med Sevilla. Tar du med dator och bloggar eller bloggar du när ni kommer hem?

Åsa E R sa...

Ja Word feud är sannerligen beroendeframkallande. Jag tycker ofta man sitter bredvid någon på bussen som sitter djupt koncentrerad och tänker på nästa drag.

Mamma sa...

Det verkar kul. Jag har appen. Hör av mig ikväll så du hjälpa mig igång
Kram