29 september 2011

I kapp

Efter någon dag hemma och på jobbet känns det som om jag är i kapp så när som. Med all sannolikhet kommer jag att vara det i morgon i alla fall. Det är nackdelen med att vara på resande fot, man hinner inte med det "vanliga" jobbet och hemma hinner man ju inget alls. Men tiden går fort, om nu det är bra eller dåligt? I morgon är det fredag och DET är bra, eller hur?

För er som orkar med lite mammaskryt:

http://www.luleahockey.se/Nyheter/Fans-Corner-Niklas-Olausson-och-Lukas-Kilstrom/

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vilken fin header. Mammaskryt det gillar vi.

Åsa E R sa...

Jag ser att din blogg nu är ute och flyger :) Fint!
Det är synd att det finns så många måsten som måste tas tag i men snart är det som sagt helg.
Kram från mig som ligger kvar i sängen och drar mig och njuter av att vara ledig