24 september 2011

Packar upp och packar igen

Det är vad jag gör idag. Däremellan har jag strukit och varit på stan. Det krävs en del tankearbete att åka med Ryanair och inte checka in bagage. Jag ser det som en sport :)

Har dessutom hunnit se Robinson, underhållning på hög nivå för mig. I år var det 12 tjejer och 8 killar från början, och redan nu i avsnitt 7 är grabbarna en mer….Undrar också 2 saker:

1. Hur man kan döpa ett barn till Sigvald och Hjalmtyr?

2. Hur f-n castar dom. Fattar ju en idiot att man inte kan ta med folk som redan före äventyret ser anorektiska ut! Själv skulle man väl fortfarande vara trind och rund om kinderna efter 1 månads svält.

För er som missat det åker jag med bästa tjejerna till Sevilla i kväll, hem på tisdag. Där är det 28 grader varmt just nu. Lätt packning alltså.

IMAG0737

Förra året var samma gäng i Valencia och Lotta som då var med första gången tyckte att vi pratade om mat hela resan (Lotta är en av de få i gänget som aldrig varit i behov av bantning) För att råda bot på det har jag idag köpt Tjejmiddag, ett spel som Annelie hade med sig en gång och som gör att man lär få annat att prata om än mat. Småbloggar från resan om vi hittar fritt WiFi någonstans.

                                   Hasta la vista baby!

Inga kommentarer: