28 augusti 2013

Mina dåliga sidor

Eller utvecklingsområden som man lite finare kan kalla dom:

1. Arg i trafiken. Skäller högt på fotgängare, cyklister och medtrafikanter
2. Dåligt tålamod
3. Somnar i soffan. Väry kvällstrött
4. Fickparkering
5. Höger - Vänster


Punkt 1 och 2 tycker jag mig möjligen bli något bättre på med åren. Punkt 3 och 5 blir sämre med åren. Punkt 4 har jag aldrig lärt mig vare sig på bilskola eller genom "men det är ju så enkelt- det är ju bara att ställa sig bredvid bilen framför och när blablablabla ses i sidobackspegeln lägger man om ratten fullt" Å, andra sidan har jag haft körkort i snart 30 år och klarat mig rätt bra ändå.

 



4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag älskar listor! Nu vill jag läsa din 5 i topp på bästa sidor! /LindaF

Åsa sa...

Ja, vi är ju systrar, sång kan nog skriva under samtliga 5 utvecklingsområden. Det där med att fickparkera är ännu svårare när rattfan sitter på fel sida. Det låser sig liksom i huvudet.

Anonym sa...

Somnar också i soffan och har svårt med fickparkering, Sotzi.

Anonym sa...

Nr 1 och 4 stämmer in på mig med :) Sen håller jag med Åsa, sång är jag inte heller bra på :) Men jag sjunger ändå- på jobbet :)
Kram
Gun