27 augusti 2013

Battery exhausted


I dag känner jag mig helt tömd på energi och 100kg tung. Sötsugen som bara f-n. Kanske något cykliskt men humöret är det inget fel på. 


  

När jag nyligen fyllde år fick jag ett par fina Attling-örhängen av Magnus. Härom veckan när jag var på väg hem från jobbet upptäckte jag att jag tappat ett :( Sorg och bedrövelse ett par dagar innan jag kom på att det följer med någon slags försäkring när man köper lite dyrare grejer (som är gratis ett år) Hittade papperet och i dag har jag således ett komplett par örhängen. Bonus på bilden ovan ser ni även mina glasögon som jag fixat i dag (när jag ändå var på stan, det är inte så ofta) De där flärparna som vilar på näsan hade fallit av och det gör skitaont att ha metallpiggarna vilande på näsan. Fixade det och passade samtidigt på att justera dom, de har skaft bakom vänsterörat sedan de var nya men jag har aldrig tagit mig för att justera dom. Känslan blev att det känns som jag har nya örhängen och nya glasögon. 

I helgen får vi säga välkommen september. Otroligt! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg tjej med snygga smycken :)
Nej trasiga glasögon går bort, mycket oskönt
Kram
Gun

Åsa sa...

Jättefina örhängen. Och glasögon. Jag funderar på att köpa nya glasögon. De som jag har nu köpte jag 1999. Men det ska få mogna lite först. Man vill ju inte förhasta sig.