18 augusti 2014

Jacka på

I morse visade termometern 13 grader så det fick bli jacka på. Det känns att det är höst i luften och inte gör det mig något. Bring it on, jag är rustad. 

Till middag åt vi stuvad vitkål och falukorv. Gott! 




Efter middagen gick jag till Lotta för att byta tidningar och umgås. Dagens promenerade kilometrar: 18, grymt, jag vet :)



Dagens i-landsproblem: Har börjat bekymra mig så för att jag nu mer inte har någonstans att vinterförvara alla mina pelargoner. Har flera stora, mulliga, man kan ju inte kasta!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va gott med stuvad vitkål och falukorv. ums. Det har jag nog inte ätit på flera år. Jäklars vad du går. Jag måste nog snart också snart börja gå lite långpromenader. Har blivit dålig på det och jag ska ju i bikinin om ett par månader...

Kram Lill-Åsa

Anonym sa...

Eko!! Tummen upp!! 👍👍👍
Gävlebon