20 november 2012

Klimatet

 

P2120206

Foto taget under en skidtur Källfjället - Myrflodammen attåfram. Vackrare blir det inte!

Nu kan det få komma lite snö tycker jag. Så grått och trist ute och inte lär det bli bättre. Huvva ligen, jag gillar ju alla årstider och skulle inte vilja på i sommarklimat året runt. Om jag fick önska så skulle jag vilja ha mer sol och värme på sommaren och kallare och mer snö på vintern.

I kväll ska jag gå och se Breaking dawn part 2, trot om ni vill men Axel ville göra mig sällskap. Myyyys!

1 kommentar:

Åsa sa...

November är snart slut och då blir det ju lite adventsmysigt i alla fall. Jag är väl inte direkt överförtjust i de svenska årstiderna men jag håller till 100% med om att är det vinter så ska det vara snö. Därför förstår jag inte alla svenskar på FB som börjar prata om vårtecken i januari och gnäller om snö i februari. Det är ju för böveln vinter och då ska det väl vara snö, om man bor i Sverige.
Kul med sällskap av yngsta myndiga sonen på bion.