31 oktober 2012

Så mycket bättre

I kväll har vi kollat på TV4 play, Så mycket bättre från i lördags. Satan vilken genialisk programidé och vilket bra avsnitt. Jag gillade Pugh som ung och tyckte programmet var superbra. Magnus gillade Miss Lees tolkning bäst, själv har jag svårt att välja vilken som var bäst. Kolla dom på Youtube (jag är en teknisk idiot och kan inte bädda in dom när jag använder Paddan)

I övrigt är att min hals är svullen och ond och vi har bara en dag kvar att jobba innan vi tar långhelg!


2 kommentarer:

Sussie sa...

Ja visst är det ett kanonbra program. Är stort Pughfan sen lång tid och bara tokälskar så gott som allt han gjort. Har hört alla tolkningarna flera gånger på radion under veckan och en som bara växer å växer är, håll i dig nu, Magnus Ugglas. Vilka 70-tals vibbar alltså. Olle Ljungström, Sylvia W.... svårt att välja. Bra på sitt sätt allesammans tycker jag. (fast minst bra tyckte jag Darin va) :-)

Mamma sa...

Det är väl tredje året nu som det går. Förra året var hitils det bästa. Men det här har ju bara börjat och börjat bra. Förra året när Lahle sjöng så rann tårarna hela tiden. Så fruktansvärt bra. Timbaktu, vilken kille för att inte tala om Tomas Ledin.

Hoppas halsen blir bra så du kan njuta av ledigheten
Kram