03 oktober 2012

Kollegor, Skrapan och Akkurat

Nu vill jag att inga fler akuta hjärtpatienter inkommer till Uppsala så pappas operation blir av någon gång. I dag har dom skjutit upp operationen ytterligare en dag på grund av platsbrist på IVA. Suck.

Annars har jag haft ytterligare en givande dag på kursen som handlar om systematiskt arbetsmiljöarbete. En annan givande sak är att få umgås med kollegor. Som platschef är man ju annars rätt ensam men på denna kurs är ytterligare fyra platschefer med från mitt företag. Mina kollegor från Eskilstuna, Västerås, Uppsala och Kristinehamn är mycket trevliga och roliga att umgås med.

Efter dagens kursslut gick vi via Chokladfabriken till Skrapan och tog ett glas och tittade på utsikten. Sen gick vi på Akkurat och åt musslor och drack en Tjockhults tjinock (kanske den godaste ölen som finns?) Pratade massa jobb, arbetsmiljö och relationer i stort.

En bra dag i mitt liv.


1 kommentar:

mammaxtre sa...

Åh musslor på Akkurat. Ta med mig dit någongång är du snäll :-)

Kram