16 oktober 2012

Anna och Mats...

..bor inte här längre.
Den boken har jag hört mycket bra om och länge velat läsa. I dag när jag skulle åka till pappa i Uppsala var tåget försenat och jag hade ingen lektyr. Jag vågade inte chansa på att hinna springa till pocketshoppen så Pressbyrån låg nära och bra, kanske en kvällstidning tänkte jag. Men se på fan, de hade några pocketböcker och just den! Läste på resan fram och tillbaks och eftersom jag läser fort har jag redan kommit en bra bit och gillar det jag läst hittills. Det är kul att läsa lite annat än deckare ibland.

Pappa, han var så pigg att han kanske får åka till Mora i morgon ❤

1 kommentar:

Unknown sa...

Men så fantastiskt underbart att pappa mår så bra. Hoppas att han känner att det känns okej att bli förflyttad till Mora. Får han åka ambulans då eller?

Lill- Åsa