22 oktober 2012

Keep on jogging

Jag och Magnus har sprungit i i kväll. Tillsammans, tryggt när det redan hade blivit mörkt innan man kom hem från jobbet och roligt för vi kunde prata. Han fick säkert hålla tillbaka och jag fick kanske ta i lite mer. Sen har han lagat mat medan jag tog reda på berget av ren tvätt.

Pappa som fick erysepilas (ros) på benet (där man tog de kärlen man behövde till ❤:at) har blivit bättre och har i dag fått komma hem till Lima. Två veckor efter operationen i morgon. Jag gissar att han kommer att sova riktigt gott i sin egen säng i natt.

Nu soffmys i väntan på Torka inga tårar utan handskar.

1 kommentar:

Lill-Åsa sa...

Ja så skönt för pappa att få komma hem. Jag ska prova att ringa ikväll. Australien har ju gått över till sommartid vilket innebär 10 timmars skillnad så det är inte så många timmar att pricka in längre. Den där serien av jonas Gardell måste vi nog prova att hitta på SVT för alla pratar om den på FB. Måste vara jättebra.

Kram