07 juni 2014

Stockholm i mitt ❤️a



Vaknade riktigt utsövd efter en helvit hemmakväll med fina ungdomar. Mornade mig med DN och god frukost. Åkte alldeles ensam upp mot huvudstaden. Klev av i Årstaberg (man måste planera om man ska få en mil i benen) Gick mot Liljeholmsbron, över den och ner mot Årstaviken. Underbat sommar-Stockholm i ett perfekt väder för långa promenader. 
Skulle inte handla men det var 20 % på allt i Desigualbutiken och jag hade ju sett en just sådan klänning på nätet. Satt som en smäck så den fick det bli. För utom den fyndade jag en sommarjacka från Peak på halva priser och blommor på Hötorget riktigt billigt (som sig bör en lördagseftermiddag) 

Hemma har vi grillat, jag hade planerat den stora familjemiddagen men av den blev det inte mycket. Lukas, Axel, Johanna och Malin hade helt andra planer. Kvar blev jag, mannen och Isabell som åt en fantastiskt god middag ute i solen. Grillat, färskpotatis och sallad, riktig försommar mat. Framför TV:n har vi mumsat svenska jordgubbar. En fin pingstafton!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin foto på Stockholm och fin klänning!

Njut av sommaren och förläng den gärna med att komma till oss i höst eller vinter.

Kramar Åsa och Åsa