17 juni 2014

Pepparkakshuset

Jag fortsätter att rehabilitera mig. Nu är fragminsprutorna slut och jag har börjat med korta promenader i mycket sakta mak (man vill ju inte få en propp) I går tog jag av förbanden och konstaterade att jag har ett förbannat bra läkkött.  

När inspektörn kommer hem äter vi och M kollar på fotboll, jag läser. Jag hade blivit tipsat om att jag nog skulle gilla Carin Gerhardsons böcker och går började jag på första boken i serien om Hammarbypolisen. Kunde inte sluta så jag läste ut den. Nu har jag börjat på den 2:a i samma serie: Mamma, pappa, barn. Bra! Dessutom har vi kollat på ett par avsnitt av Orange is the new black varje kväll  (2:a säsongen) 

För att inte känna mig allt för onyttig/overksam har jag idag rensat familjens alla kvitton som vi duktigt samlat på hög. Att rensa ger mig en inre tillfredsställelese :)



2 kommentarer:

Mamma sa...

Jaha, jag trodde du var i farten med julbaket redan:-)Ta det lugnt med promenaderna.
Kram

Åsa E R sa...

Det där med att sortera har ni gemensamt du och din yngsta syster :)